Massagepraktijk Natural Sense

Voor een heerlijke ontspannings massage of een klachtgerichte massage, stoelmassage op het werk of in de klas

GESLOTEN VANAF 15 JULI TOT MEDIO NOVEMBER ivm herstel hernia

Diverse soorten massages mogelijk

rug nek schouder klachten

Rug nek en schoudermassage en Lage rugpijnmassage

De spieren in deze gebieden hebben veelal te maken met overbelasting, verkeerde houding waardoor er klachten ontstaan.

Hoe sneller je wat aan deze klachten laat doen des te sneller is het herstel. Loop je al enige tijd met deze klachten dan dien je er rekening mee te houden dat je niet met 1 behandeling van de klacht af bent.

hoofdpijn massage

Hoofdpijnmassage

1 op de 5 personen heeft last van hoofdpijn 1 x in de week

Er zijn verschillende soorten hoofdpijn zoals migraine, spanningshoofdpijn, dagelijkse chronische hoofdpijn en nog veel meer. Door de spieren in rug schouder en hoofd te masseren kunnen de klachten verminderen of in sommige gevallen verdwijnen.

Ontspanningsmassage

Een ontspanningsmassage kan allerlei klachten verminderen denk daarbij aan stijve of stramme spieren, stress en slapeloosheid. Uw lichaam komt volledig tot rust en kan daardoor beter aan herstel werken en afvalstoffen afvoeren. Dit geldt voor elke massage. Je gaat volledig ontspannen naar huis.

Cupping maakt weefsel los van de spier

Cupping

Bindweefsel wordt weer los gemaakt van de spieren waardoor deze hun lengte weer terug krijgen.

Betere doorbloeding, energie en meer zuurstof! De afvalstoffen worden op deze manier als het ware naar boven getrokken, uit diepere lichaamsdelen, om uiteindelijk het lichaam te verlaten door de verbeterde circulatie van bloed en lymfe.